Altid et skridt foran. Exopharm 2014 – et besøg på fremtidens apotek

Besøg vores stand på Exopharm i München, og find ud af mere om vores nye OTC-displaykoncept Rowa Vmotion™. Ved stand A15 i hal B5 præsenterer CareFusion den nye generation af fremvist vareudvalg for første gang.

Moderne apoteker satser ikke kun på automatisering i forbindelse med varelageret. Der er også et potentiale i det fremviste vareudvalg til at præsentere produkter mere overskuelige og tidssvarende, samtidig med at omkostningerne reduceres. I stedet for fysiske pakninger på hylderne præsenteres OTC- og håndkøbsprodukter nu på store skærme for kunderne. Skærmene er berøringsfølsomme, og er forbundet til Rowa-plukkesystemet. Produktet, som udvælges via et tryk på skærmen, tages fra lageret og transporteres til skranken.

Apotekerne har dermed en helt ny mulighed til indretningen af det fremviste vareudvalg. Skærmene ser altid rene og fyldte ud, og den fysiske lagervedligeholdelse bortfalder. Man kan få vist alle indikationer ved at føre fingeren henover skærmen. Til deres udformning står Category Management-skabeloner til rådighed, designet kan tilpasses til apoteket.

Den "virtuelle" opfyldning er let og fleksible takket være et webportal i skyen. Desuden kan visning tilpasses til tiden og vejret. Yderligere indhold, f.eks. videoer eller reklame kan integreres særskilt. Betjeningen foretages via en vilkårlig terminal med adgang til internettet. Således kan man også styre flere filialer eller en kæde centralt.

Apoteker, som allerede er udstyret med et Rowa-system, kan hurtigt og let supplere Vmotion og indrette salgslokaler i apoteket, så de er tidssvarende. Kontakt venligst vores salgsmedarbejder Henrik Walter for yderligere oplysninger.

09/15/2014